pr-900x300

Relatii Publice si Comunicare

Relatiile publice sunt responsabile de o arie soft a comunicarii, cea care livreaza, mai presus de orice, notorietate, reputatie, prestigiu.  

Una din principalele dileme ale oricarui CEO este cum sa cuantifice si sa monetizeze demersurile de PR. Desi indirect si intr-un interval de timp mai lung decat in cazul promotiilor si al tacticilor direct legate de vanzari, relatiile publice aduc beneficii financiare cuantificabile. Acestea se refera, de cele mai multe ori, la construirea acelei legaturi emotionale cu consumatorii finali, dar si cu alte categorii de stakeholderi ce ofera organizatiei avantaje strategice pe termen lung.

“If I was down to my last dollar, I would spend it on public relations”
Bill Gates

Media Relations

Relatiile cu presa constituie un domeniu ambivalent al comunicarii, intrucat vizeaza, in acelasi timp, managementul performant al relatiei cu doua tipuri de audienta: publicul larg, caruia organizatia incearca sa ii transmita mesajul sau in cea mai buna forma, si jurnalistii, ale caror exigente sunt de cele mai multe ori diferite de nevoile consumatorilor finali.

In acelasi timp, relatiile cu mass media vizeaza alinerea opiniei publice cu obiectivele strategice ale companiei. Acest lucru se realizeaza prin monitorizarea tendințelor sociale și politice, consilierea managementului, precum și cultivarea relațiilor atât in interiorul organizatiei cât și in afara acesteia. Această perspectivă largă este o caracteristică ce diferențiază relațiile cu mass-media de publicitate.

  • Rolul echipei noastre este sa te ajute sa ‘vinzi povestea’ astfel incat sa raspunda nevoilor specializate ale jurnalistilor, cat si setei de stiri captivante si accesibile a publicului larg.
  • Profesionistii OneTouch folosesc comunicate de presa, conferinte de presa, materiale de cercetare, toate ca parte a unei palete diversificate de tactici de comunicare.
  • Invatam in fiecare zi sa gestionam acoperirea media in mod strategic, pentru a forma si dezvolta opinia principalelor categorii de public.

Evenimente

Tratam evenimentele ca tactici cheie in cadrul unor campanii integrate de comunicare, asigurand principalele criterii de succes ale acestora: alinierea la obiectivele pe termen lung ale companiei, relevanta fata de audienta careia ii sunt adresate, participarea invitatilor-cheie, implementare impecabila, management al costurilor, follow up corespunzator, acoperire media si impact public.

  • Targuri si expozitii
  • Conferinte de presa
  • Conferinte de specialitate
  • Aniversari si alte evenimente corporative
  • Lansari de produs
  • Activari BTL in cadrul campaniilor integrate

Comunicare Interna

Indiferent de domeniul in care activeaza compania ta, te-ai convins probabil ca cea mai valoroasa resursa o constituie echipa. In acest context, angajatii, familiile lor, dar si potentialii angajati constituie unul din publicurile strategice ale organizatiei tale.

Gestionarea legaturii cu aceasta audienta este o specializare aparte, intrucat reuneste aptitudini si tactici din mai multe discipline: psihologie, sociologie, branding si cultura organizationala, relatii publice si comunicare.

Desi nucleul acestei strategii este recomandabil sa fie plasat intern, fie in cadrul departamentului de resurse umane, fie la nivelul top managementului, executia planului de comunicare interna se face deseori extern, intrucat putine companii dispun de intregul arsenal de resurse si aptitudini necesare in acest proces.

OneTouch te sprijina in procesul de articulare si implementare a unei strategii de comunicare interna, in timp ce tu si compania ta va concentrati asupra obiectivelor cheie, legate de cresterea afacerii.

  • Elaborarea unei strategii de comunicare interna, care sa reflecte filozofia si valorile companiei
  • Planificarea si executia planului de comunicare
  • Alinierea comunicarii interne cu obiectivele de piata ale companiei
  • Livrabile: Intranet, Brosura companiei, Newsletter intern, Evenimente dedicate;
  • Articularea mesajelor cheie, pentru diferite categorii de public intern si identificarea principalelor canale de comunicare
  • Masurarea permanenta a rezultatelor comunicarii prin sondaje interne

CSR

Am inceput sa dezvoltam identitati si campanii de comunicare pentru cauze caritabile sub forma de voluntariat, pentru organizatiile non-guvernamentale pe care le sprijineam personal.

Ulterior, ne-am bucurat sa vedem tot mai multi dintre clientii nostri adoptand strategii de responsabilitate sociala si implicand-se activ in viata comunitatilor in care activeaza. Am fost fericiti sa le punem la dispozitie concepte cadru care sa le permita derularea de actiuni pe termen lung si sa le oferim sprijin pentru maximizarea impactului acestor proiecte.

Cat despre noi, iata cateva indicii:

  • Ecologisti impatimiti
  • Atleti amatori, in cadrul asociatiei ‘Sports & Friends’
  • Mandri suporteri ai Hospice ‘Casa Sperantei’

 

Visit bigtheme.net/wordpress for wordpress templates